My Lady Story

Delar av mitt liv

fredag, oktober 07, 2005

Käpprätt åt skogen

Jag måste bara avreagera mig lite. Förlåt. Men, JAG HATAR MATTE!
Hade precis prov på kapitlen Ekvationer och uttryck & Funktioner i Matte B. Det gick käpprätt åt skogen vill jag påstå.
Det känns som om jag kan allting som det står att vi ska kunna i boken, men de konstiga uppgifterna på provet kunde jag minsann inte.

Men ikväll är det Bagdad Social Club. Ska dock jobba innan. Efteråt går jag antagligen hem till Erik, Simon och Tor och förfestar lite innan vi går till L'Orient. Det var ett tag sen jag umgicks med mycket folk samtidigt. Har bara träffat Maria den här veckan av mina vänner. Tror jag? Oj, vad har jag gjort den här veckan egentligen? Gått i skolan, jobbat, dansat. Träffade dock Martin när jag och min komvuxvän Anna var påväg tillbaka till skolan i onsdags. Och igår pluggade jag med Dansk en timme innan jobbet. I måndags jobbade Karin samtidigt som mig. Så den här veckan har jag träffat 4 vänner. Slutsats: Jag har inget liv.