My Lady Story

Delar av mitt liv

torsdag, juni 01, 2006

Jag är stolt över mig själv

Idag har jag fixat ett MVG i Matematik A och ett G i Matematik C. Äntligen! Nu ska jag nog aldrig mer plugga matte i hela mitt liv. Tror jag. Om jag inte får för mig att bli jurist eller läkare, för då måste jag plugga upp lite mer ämnen.

Den här terminen har jag läst Matematik A, Matematik C, Samhällskunskap A, Datorkunskap A och Engelska A. Egentligen läste jag Multimedia A från början istället för Engelska A, men jag kände att jag inte orkade sätta mig in i Flash igen.
Matematik A hade jag G i från gymnasiet, nu har jag MVG. Matematik C började jag läsa förra terminen, men hann inte med eftersom jag läste Matematik B samtidigt, så det blev IG i det. Nu har jag alltså G. Samhällskunskap A hade jag VG i från gymnasiet, nu har jag MVG. Datorkunskap A hade jag VG i, nu MVG.
Mitt snitt är numera 17,19, om man räknar bort Idrott och Hälsa, som man får göra. Jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv just nu! Men hur firar man det på bästa sätt?