My Lady Story

Delar av mitt liv

onsdag, maj 24, 2006

Stockholm

På fredag åker jag till Stockholm och hälsar på Mia! Var en halv evighet sedan jag var där sist, november tror jag. Eller nej, jag har varit på Möbelmässa ute i Älvsjö, men det räknas knappt.
Hur som helst så lär det bli the bomb! Har inte träffat M sen jag var i fjällen, och det är länge sen. Planerna är att vi på fredagen först åker hem till henne, köper lite öl på vägen, drar till nån park om det är fint väder. Runt 9 drar vi till Popaganda och hänger där en stund. Sen blir det Mosebacke, en hiphopklubb.
På lördagen blir det lite häng på staden, kolla affärerna längs Drottninggatan eftersom vi inte lär orka gå runt i Sofo med tanke på dagen innan, köpa lite dricka på vägen, och sen blir det väl Popaganda igen.
Jag peppar hur det än blir! Stockholm i mitt hjärta!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

sofo??? hahahahahaha!!!

25 maj, 2006 12:27  
Blogger Emelie said...

eh ja, south of folkungagatan om du inte vet vad det betyder..

25 maj, 2006 18:54  

Skicka en kommentar

<< Home