My Lady Story

Delar av mitt liv

torsdag, november 09, 2006

275

ÄNTLIGEN har jag fått mina papper från Alfakassan. Jag skrev ett meddelande och frågade vad som hände, om jag gjort något fel och vilka papper jag skulle skicka in till dem. Tillbaka fick jag ett drygt meddelande från en person som heter Aleksandar. Han förklarade att det inte var deras skyldighet att "höra" av sig. Notera citationstecknen.
Det förstår väl jag också, att de inte har så mycket tid, men jag undrade bara vad som hände. Inget mer. Jag skällde inte ut dem för att det tog tid eller någonting. Så jag skickade ett mail tillbaka, vänligt men bestämt. Hur töntigt det uttrycket än är, så stämmer det i mitt fall.

Men nu jäklar. Nu ska jag få pengar. Åtminstone fram till årsskiftet. Sen upphör nämligen Studerandevillkoret att gälla. Tack för den, borgarjävlar.

1 Comments:

Blogger African Sunrise said...

jag HATAR alfakassan.

23 december, 2006 17:53  

Skicka en kommentar

<< Home