My Lady Story

Delar av mitt liv

torsdag, juni 01, 2006

Bästa

Idag har varit bra. Mycket bra. Jag har fått MVG i Matte A och G i Matte C. Det är mycket bra gjort av mig. Matte är inte min starkaste sida. Verkligen inte.

Min dag var gjord när jag fick reda på betygen. Men det var inte slut där.. Tanten som fixar med schemat till Hultsfred ringde och gav mig och Maria världens bästa tider. Vi ska jobba 9.30-19.30 på lördagen innan Hultsfred, vilket betyder en dagsutflykt i Hultsfred. Kan ju vara kul, eh? Sen jobbar vi 11-21 på onsdagen. Det här betyder att vi enbart jobbar 20 timmar istället för 24 och INGENTING under själva festivalen. Jag är lycklig! SÅ lycklig!

Inte nog med det, så fanns ett par skor jag velat ha ett tag i min storlek och i brunt. Och för bara 240 kr! Det här är min turdag, fo sho! Trots att jag jobbat..

Bra betyg, snygga skor och bra jobbtider. Men var är kärleken då?