My Lady Story

Delar av mitt liv

söndag, augusti 27, 2006

192

Bra helg det här. Har hängt med Sofie som är i stan över helgen. I fredags satt jag, Sofie och Maria på Steves en stund och tog en öl, de åt lite mat. Sen förfest hos Anders och ganska mycket senare L´Orient där Nitad spelade. Ingenting jag lyssnar på, men det funkade väl. Åkte hem sista bussen och pratade med min granne Johan som flyttat hem från Stockholm för att söka exjobb.

Igår åkte jag in till stan runt klockan 5 och satt på Yngves en stund med lite folks och Sofie. Sen åt jag och Sofie vegetarisk Sushi på Kikkobar och drack thailändsk öl, Singha. Gott!
Efter det blev det 55:an och några öl till. Lisa, Märta, Daniel och Emma droppade in. Matilda och Johan kom också förbi en stund. Trevligt for life.
När alla började dra sig hemåt gick jag och Sofie till kollektivet och hämtade upp Molin, Max, Martin och en okänd kille från Kalmar. Satt en stund på Platens och drack en till öl. Kul att titta på några medelålders män som dansade ihjäl sig på dansgolvet. Åkte hem vid halv tolv och träffade min granne Kalle, lillebror till Johan. Gick hem med honom och han tyckte det var läskigt för det var så mörkt att gå min väg, hah.