My Lady Story

Delar av mitt liv

söndag, augusti 13, 2006

185

Nu har jag varit hemma hos min bror Martin och tagit det lugnt och tittat på film och ätit onyttiga saker. Vi såg japanska The Ring.. Jag trodde att jag hade sett alla 3, för det finns väl tre japanska? Men den här hade jag inte sett.. Den var väldigt lustig.
Den handlade om att hon Sadako, eller Samara som hon väl heter i den amerikanska versionen, hade delat sig någon gång när hon var liten.. Den ena Sadako var god, den andra ond. Kanske är det en fjärde film som inte kommit ut än i Sverige? Min bror hade fått den genom jobbet och det är en butiksversion av filmen så att säga.. Det står en text högst upp "Belongs to Universal" hela filmen igenom.. Han hade inget omslag, så det är därför vi inte vet någonting om den..
Om det är någon som vet om det är en film av samma regissör som de andra filmerna, så kan den personen gärna berätta hur det ligger till!

Nu ska jag se Kill Bill 2, tror jag.