My Lady Story

Delar av mitt liv

torsdag, augusti 10, 2006

183

Platens igår var ju, hmm, annorlunda. Skitmycket folk. Mestadels jobbigt folk dock. Men det var kul. Jag dansade ganska mycket och blev sjuuukt glad när de spelade en låt från It's all gone Pete Tong-soundtracket! Minns inte exakt vilken det var nu dock.. Bra var det i alla fall! Platens kan vara rätt bra på klubbmusik ibland..
När jag, Maria och Andreas kom hem till Andreas vid kanske halv fyra så skulle vi göra varma mackor.. Men när Andreas brett smör på alla mackor upptäcker han att osten är slut, så vi hällde på massor parmesan-pulver-ost istället och toppade med ketchup. Jag var den enda som tyckte det var gott. hah.

Idag har vi bara slappat och ätit toast och tittat på King Kong. Jag åkte hem innan filmen var slut, tyvärr.. Får se den någon annan gång. Ikväll ska mamma göra god mat.. Sparris med en sjukt god vinegrett på och så potatis och quorn-ostschnitzel.

Imorgon kommer Simon, Jocke, Brum, Rickard och en kompis till Jocke till Linköping.. Några skulle tydligen sova hos mig. Gah, fulla skejtare från Malmö i hela huset över helgen.. Vi får se hur bra det går..

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Emelie Greiff!? Är du möjligtvis släkt med Natalie Greiff från Lkpg? :D
///Alex

12 augusti, 2006 02:34  
Blogger Emelie said...

Ja, Natali är mitt syskonbarn.. Hur känner ni varandra?
Kolla länken så ser du henne i balklänning: http://myladystory.blogspot.com/2006/06/helgen.html

12 augusti, 2006 14:00  
Anonymous Anonym said...

Fan va hett ;) Vi är gamla skolkamrater. Vad gör hon nu förtiden då? jobb? plugg?

13 augusti, 2006 16:22  
Blogger Emelie said...

Jasså? Vilken skola då?
Hon jobbar på Hemköp i Ljungsbro nuförtiden..

13 augusti, 2006 17:08  

Skicka en kommentar

<< Home