My Lady Story

Delar av mitt liv

lördag, augusti 05, 2006

Lista

Snott från Jonas:
senaste boken du läste: En shopaholics bekännelser av Sophie Kinsella
senaste sms du fick: Från Samuel som ville att jag skulle komma till Platens
senaste sms du skrev: Svar till Samuel att jag tyvärr hade åkt hem redan
senaste låten du laddade ner: Snook - Längst fram i taxin
senaste filmen du laddade ner: Queen of the Damned
senaste grej du laddade ner som inte var en låt eller film: Busslista från ostgotatrafiken.se
senaste saken du googlade: Nåt recept
senaste idrottsaktivitet du utförde: Powerwalk i förrgår
senaste räkning du betalade: Mobilräkningen
senaste brev du skickade: Mail: Malin, brors fru Brev: Kalle
senaste skiva du köpte: Hot chip - The warning
senaste skiva du lyssnade på: José Gonzalez - Veener
senaste pryl du köpte: Tre DVD-skivor på Skänninge marknad
senaste flygresa: Glasgow Prestwick till Göteborgs City
senaste bussresa: Hem från stan igår
senaste tågresa: Pendeltåg från Haninge
Senaste tunnelbaneresa: Danderyds sjukhus till Gullmarsplan
senaste taxiresa: Från Erik & Simon till Stora Torget
senaste båtresa: Hem från Rotön på landet
senaste cykeltur: Hem från affären tidigare i veckan
senaste parkhäng: Räknas Where the action is?
senaste maträtt du lagade: Frukost
senaste bröd du bakade: Ingen aning..
senaste frukt du åt: Äpple
senaste gången du blev dumpad: Kanske 2-3 år sen..
senaste grej som batterierna tog slut i: Mobilen i söndags
senaste grej som batterierna inte tog slut i men som du tog ut dem ur ändå: Ingen aning. Varför gör man så?

3 Comments:

Blogger Lotta said...

Fantastiskt. Jag tänker sno listan och skicka till alla. Jag älskar sånt här.

08 augusti, 2006 12:09  
Blogger Emelie said...

Hörru, gammeltackan! Varför finns det ingen länk till din blogg?

08 augusti, 2006 13:34  
Blogger Lotta said...

Hmmm. Jag kan inte svara på det... Jag är inte så bra på såna här saker i cyberspace... Men pröva med algjakten...

08 augusti, 2006 16:40  

Skicka en kommentar

<< Home