My Lady Story

Delar av mitt liv

måndag, juli 31, 2006

Helgen

Helgen blev väl inte riktigt som jag trodde, men det var ingenting negativt egentligen.
I fredags shoppade jag med Jonna på dagen. Åkte hem och åt jättegod mat och sydde ett par jeansshorts samtidigt. Förfest hos Erik och Simon, sen Platens. Träffade Putte och slapp ta halv två bussen hem eftersom vi delade på en taxi hem till mig. Badade i kanalen, och somnade dregglandes på Puttes axel. Lovely times.

Vaknade och var grovt bakfull på lördagen, vilket inte var den bästa starten på dagen direkt.. Åkte in till stan för att förfesta lite innan Where The Action Is. På vägen till Andreas ser jag Jonna komma lite längre bort. Hon skriker: VET DU ELLER?! TIMO HAR STÄLLT IN! Väldigt bra start på en kväll som skulle bli perfekt, hah. Bakfull och ingen Timo. Men det var slappt ändå. Drack lite öl i öltältet och kollade på Soundtrack och Hellacopters. Sen gick jag, Jonna, Andreas och hans två kompisar tillbaka till stan och till en annan kompis till dem. Mycket trevligt med gratis sprit och bra musik. Sen en sväng på stan och lite mat på McD. Bra kväll, asså.