My Lady Story

Delar av mitt liv

torsdag, juli 27, 2006

33 grader

Idag har jag och Maria legat vid slussarna i Berg och solat. Lovely. Vi badade även en liten stund. Helt sjukt varmt i vattnet!
Det är första gången i år som jag är i Berg och badar.. Förra året var jag bara där en gång. Vore synd om det likadant det här året också, för det är verkligen underbart i Berg. Så skön stämning, hela samhället lyser verkligen upp på sommaren.
Det enda negativa var att Moderaterna sprang omkring och delade ut tidningar och försökte få folk att rösta på dem. De delade även ut läsk, men vi fick ingen. Buhu. En konstig sak är att de hade röda tröjor med sitt tryck på. Rött är väl ingenting de vill bli förknippade med?

Lovely day, anyhow!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hallåj, granne kanske man kan säga! ;) Är också Lkpgsbo, och läste precis det du skrivit! Vet själv hur underbart det är där, verkligen härligt! Har faktiskt inte varit där under sommarn, men har stor vilja att ta mig dit :) Om du har lust kan du titta in hos mig och lämna en rad! Kram!

28 juli, 2006 00:12  

Skicka en kommentar

<< Home