My Lady Story

Delar av mitt liv

onsdag, juli 26, 2006

Jag är SÅÅÅ lycklig

På lördag ska jag på Where the Action Is i Folkets Park.. Och gissa vem som kommer förrutom banden som spelar överallt annars?

TIMO RÄISÄNEN!

Jag är så lycklig. Det kommer bli bäst i hela världen! På kvällen kommer Timo gå ut i samma stad som mig.. Om jag ser honom ska jag ligga med honom! JAG SVÄR!

Seriöst, så tror jag att det kommer bli sjukt kul. Förra året var en av årets bästa kvällar. Dessutom kommer ju Jonna hem, och det är ju uuunderbart!

2 Comments:

Blogger Jonna said...

haaahahahahahahahahha jag döööör!! snälla ligg med honom är du snäll :)

men du, han ska spela i norrköping med, om han spelar där efteråt så går han väll kanske inte ut i linköping?

27 juli, 2006 12:08  
Blogger Emelie said...

vaddå?! samma kväll?!

27 juli, 2006 16:57  

Skicka en kommentar

<< Home