My Lady Story

Delar av mitt liv

tisdag, september 05, 2006

202

I fredags gick jag på stan med mamma. Fick en gråtattack och kände inte alls för att gå på stan när vi väl var framme, men det blev bättre när vi åkte till Ikea och åt lite mat. Jag och mamma köpte oss varsitt par walking-shoes. Jag köpte dessutom ett par egna gå-stavar och ett par nya sport-bh:ar. Hämtade min dator som varit på lagning, och de hade hittat allt som försvunnit! Yey!
På kvällen var jag hemma hos Märta och umgicks med henne, Jonna och Lisa. Trevligt att umgås lite med Märta innan hon åkte till London.

På lördagen hängde jag utanför Skylten med Jonna, Erik, Max och lite annat folk. Drack lite öl och spelade London bridge - Fergie alldeles för många gånger hemma hos Max. Sen Platens. Jag och Jonna dansade en del, sen hittade hon någon slags kille och jag fick en shot av min golflärare. Hittade Putte och hängde med honom resten av kvällen. Han hade flyttat hemifrån till Valla dagen innan, så jag sov där.

Igår var jag på Skylten och såg Goldkids och Red Sun. Båda banden var bra som fan. Åkte till Simon och Erik och slappade där ett tag med lite folks och lite senare kom även italienarna dit. När de andra skulle till 55:an och Maxim åkte jag hem, jättetrött.
Innan på morgonen gick jag ut och premiärgick i mina nya walking-shoes. Kände att de skavde lite och när jag kom hem efter 30-40 minuter hade jag fått tre extremstora blåsor på hälarna och sidan av högerfoten. Kunde knappt gå i skorna på kvällen. Idag kunde jag inte gå ut och gå på morgonen, uppenbarligen, så jag cyklade runt Brunnby-slussar istället. Inte det jobbigaste kanske, men lite svettigt, och åtminstone något.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

walking-shoes OCH gåstav? Seriously? ;) Vadan denna nya motionsform, duger inte work class längre? [hehe]

05 september, 2006 23:08  
Blogger Emelie said...

jag vill tappa en del i vikt, och få bättre kondition.. vad är då bättre än snabba promenader på morgonen? ;)

work class? jag hänger inte med riktigt..

05 september, 2006 23:44  

Skicka en kommentar

<< Home