My Lady Story

Delar av mitt liv

torsdag, september 07, 2006

204

Imorgon blir det med största säkerhet Göteborg. Jag och Maria tänkte hälsa på Sofie och Ida och samtidigt passa på att shoppa lite. Utbudet i Linköping är ju inte speciellt lockande.
På grund av min arbetslöshet har jag väl inte så stor budget för tillfället, men jag har ett par slantar sparade och på tisdag kommer jag förhoppningsvis inte vara arbetslös längre, utan anställd hos ISS. Fick ett samtal därifrån imorse, och de undrade om jag ville timvikariera hos dem. Det är åtminstone en början!
Min vän Marianne sa även att de behöver folk i butiken där hon jobbar lite längre fram i höst. Så förhoppningsvis blir det någonting där också! Snart kanske jag har pengar nog så att jag kan flytta hemifrån. Det vore bäst i världen, helt klart.