My Lady Story

Delar av mitt liv

fredag, september 08, 2006

205

Nästan alla bloggar jag brukar läsa mer eller mindre varje dag är ouppdaterade såhär runt klockan 13 på fredagseftermiddagen. Tråkigt.

Lyssnar på Björk och struntar i att packa till Göteborg. Jag är så lat. Eller nej, jag väntar faktiskt på tvätt från tvättmaskinen. Jag funderar lite på ifall jag ska ta på mig mina snygga 80-tals-stövlar i ljusbrunt skinn idag. Det börjar ju bli kallt. Men frågan är om det verkligen är dags för stövlar? Jag får se. Men de är sjukt snygga, och jag är så nöjd med dem. Och inte en krona kostade dem. Mamma kan spara bra saker ibland. Med betoning på ibland. Hade jag varit smal som en sticka hade hon haft ännu fler bra saker sparade från 60- och 70-talet. Hon såg ut som Twiggy i sina unga år.

Nej, nu blir det dusch och packning.

1 Comments:

Blogger Jonna said...

stövlar funkar skitbra! Hösten är här, sommaren är slut!

08 september, 2006 23:20  

Skicka en kommentar

<< Home