My Lady Story

Delar av mitt liv

fredag, oktober 13, 2006

226

Igår jobbade jag på Cloetta och idag jobbade jag på Securitas och Länsstyrelsen. Igår började jag kl 7 och idag började jag kl 6. Idag var jag alltså tvungen att gå upp kl 5. Det är tamejtusan mitt i natten. Kändes väldigt konstigt. Men jag ska gå upp så hela nästa vecka, så det är väl bara att börja vänja sig, antar jag.

Efter jobbet idag åkte jag till Skylten och målade lite på tjejtoaletten med Jonna. Det är nästan färdigt nu. Hann tyvärr inte måla färdigt andra omgången eftersom mamma skulle ha bilen. Nu ligger hon dock i soffan och sover, så jag förstår inte varför det var så bråttom för mig att komma hem..

Igår var jag på tjejmiddag på Sol & Ris. Jättegod mat. Jag åt nudlar med en massa grönsaker och tofu. Lovely. Emma åker iväg i 4 1/2 månad på söndag, därav middagen. Väldigt trevligt med lite brudar och mat. Efterrätten var dock lite mysko. Karin liknade den vid testiklar och fear factor. Det skulle vara en tropisk fruktmix, men allt smakade i princip likadant.