My Lady Story

Delar av mitt liv

måndag, oktober 09, 2006

220

Sisådär, då har man städat på Folkunga i 4 1/2 timme. Jobbade ihop med en halvtråkig kille, men det var helt okej. Dock lite mycket för att hinna med.
Gick ner till Skylten efteråt och hängde lite med Jonna, Simon, Ludde, Erik, Max m.fl. Kollade en liten stund på "Azumi", en japansk film om ett gäng lönnmördare. Har sett den förrut, men den är bra. Blev jättesugen på ris och wook, eftersom jag inte ätit sen frukost. Så jag åkte hem och lagade det. Mums.

Min bror M är här och ritar på sitt nya hus med pappa. Jag undrade vad han och hans fru önskade sig i födelsedagspresent, eftersom de fyller den 13:e & 14:e, alltså i helgen. Martin ville att jag skulle bränna Gnarls Barkley skiva "St. Elsewhere" till honom, och Malin ville nog ha Scissor Sisters skiva "Ta-Dah". Jag hatar Scissor Sisters, men jag håller på att ladda ner den nu för hennes skull. Den enda låten jag står ut med är den där "Do itttttttt, take your mama out all niiiiight". Allt annat låter så.. bögigt. Och det har ju sina naturliga förklaringar.

Imorrn ska jag till Arbetsförmedlingen på morgonen och berätta vad jag har sökt för jobb. Bla bla bla. Sen ska jag hem till Jonna och äta frukost och när vi har gjort det ska vi måla om toaletterna på Skylten. Peppat.