My Lady Story

Delar av mitt liv

onsdag, oktober 04, 2006

216

Jag skulle precis, precis beställa en tröja hos designsverige.com. En ny Jenny Hellström-hoodie. Min gamla är urtvättad och väldigt använd. Priset var 69 euro. Jag frågade mamma om jag fick den av henne, hon sa ja och jag gick och hämtade hennes betalkort. När jag har registrerat mig och ska betala, ser jag plötsligt att det står 86 euro. Har jag drabbats av total dyslexi eller ändrade de priset i sista stund? 69 och 86 är ju absolut inte lika varandra. Jag kollade dessutom priset och frågade mamma och pappa ungefär hur mycket det blev. Alltså 69. Så jag borde ju ha sett rätt. Har de skrivit fel och ändrat det eller har jag verkligen sett så fel? Lustigt.

Efter en extra koll på sidan ser den faktiskt inte så seriös ut. Vet inte riktigt vad jag ska tro. Kollade på zoovillage.com och de tar 902 kr för samma tröja. Om en euro kostar 9 kr blir det 773 på designsverige.com. What to do? Kan man lita på designsverige.com?