My Lady Story

Delar av mitt liv

måndag, oktober 16, 2006

232

Jag är så sjukligt shoppingsugen. Köpte ju en klänning från Ellos igår, och idag köpte jag ett par svarta Cheap Monday-jeans på zoovillage.com. Men mitt shoppingsug försvinner inte. Jag vill köpa skor, hudvårdsprodukter, mysiga kläder att sova i, träningskläder, en höstjacka, smink och massor mer! MEN! Tror ni det går? Näpps. Jag fick min första lön från ISS idag. 415 kr. Hann bara jobba en dag under löneperioden för den här lönen. Nästa lön blir dessto saftigare. Tror jag ska ta en liten sväng in till stan imorgon efter jobbet i alla fall.

Tänkte ta tag i renoverandet av mitt rum på riktigt i dagarna. Inväntar en beställd färgkarta från Alcro. De brukar dock vara riktigt slöa på att skicka ut beställt material. Men jag peppar hur som helst. Får ta och bestämma mig för en färg en gång för alla. Har faktiskt bestämt mig för en bokhylla, och så har jag köpt nya ben till min säng. Ingen sänggavel, utan nu blir det träben. En liten bit på vägen i alla fall.

Snart ska jag sova. Uh, är så trött. Har varit vaken sen 5 imorse. Godnatt.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

hej emelie, måste bara skriva ner att jag läser här. emma från lodiz från norrland och allting, riktigt roligt att jag lyckades hitta din blogg på något sätt.

/ emma

16 oktober, 2006 23:29  
Blogger Emelie said...

men hej! kul att du läser! du har ingen egen blogg?

17 oktober, 2006 17:47  

Skicka en kommentar

<< Home