My Lady Story

Delar av mitt liv

tisdag, oktober 17, 2006

234

Det är inte speciellt politiskt korrekt av mig att säga det här. Men jag vill inte vara singel längre. Jag är trött på att vara en stark, självständig kvinna som äääääälskar att vara singel. Jag är stark och självständig, men inte fan är det SÅ roligt att vara singel.

Hah, jag har börjat kolla in killarna på Cloetta nu i veckan. Det finns en ganska söt som kör truck. Men jag och Marie, som jag går ihop med den här veckan, diskuterade att de flesta som kör truck är lite lönnfeta sådär. Men han är rätt söt ändå.
Sen finns det ju en person som är söt, men som jag inte förstår mig på alls. Och det kommer jag nog aldrig göra heller. Jag vet inte ens om jag vill det.

Är det någon som kan svänga ihop en kontaktannons till mig eller? Haha.

1 Comments:

Blogger emma sofie w said...

Haha, här får du länken till min blogg :) Och det där med en kontaktannons, kunde jag marknadsföra mig själv bättre så skulle jag absolut skriva en annons till dig.

Men jag suger på det, tyvärr! haha

19 oktober, 2006 17:01  

Skicka en kommentar

<< Home