My Lady Story

Delar av mitt liv

onsdag, oktober 25, 2006

249

Uh. Idag har jag varit trött. Men dagen gick snabbt. Precis som vanligt egentligen. Det enda som är jobbigt med att vara på Cloetta är att man börjar så tidigt och att skorna är väldigt obekväma.

När jag kom hem satt jag mest och slötittade på tv. Sen duschade jag och badade en liten stund. Efter duschen smörjde jag in mig med Dove Summerglow, den mörka nyansen. Hoppas det inte ser konstigt ut när färgen börjar synas. Hade tänkt att jag skulle måla tånaglarna ikväll också. Har ju inte speciellt mycket annat för mig.
Kan inte måla några luckor, eftersom mamma hade målat färdigt alla när jag kom hem från jobbet. Den riktiga färgen ska vi köpa imorgon, och då blir det måla. Sen ska jag slänga ut min soffa, sätta dit nya ben på min säng, köpa en ny bokhylla, fixa nytt sminkbord och nytt sängbord och en massa mer. Sen är min renovering relativt färdig. Jag lovar att det kommer ta en månad för mig att göra färdigt allt.

Tipsa mig gärna om nya skivor eller ny musik i allmänhet! Jag är trött på det mesta jag har.