My Lady Story

Delar av mitt liv

tisdag, oktober 24, 2006

246

Hah, idag fick jag ett mail från "In search of the world's most beautiful woman" på Myspace.
"Invitations of this nature are only offered to potential Contestants of your caliber."
Okej, vad är det här för skit? tänkte jag och gick in på tävlingens myspace-sida. Där fanns bara bilder på "heta" glamourmodeller posandes i bikini. "Potentiella tävlande av din kaliber". Eh, jag har en ansiktsbild på mig själv på myspace, och den är inte direkt smickrande..
Det är ju fan rätt elakt att skicka ut sånna här massmail till folk. Tänk om det råkar bli skickat till en lite mullig, osäker, tonåring och hon blir sjukt smickrad? Det händer ju säkert hela tiden. Skönhetstävlingar i allmänhet är hemskt. Jag minns själv att jag tittade på Miss Universum på tv när jag var liten och önskade att jag såg ut precis som dem. Fy fan, för sån skit.