My Lady Story

Delar av mitt liv

onsdag, oktober 26, 2005

Lycka

Lyckan idag har varit:
- KomvuxAnna, hon är such a sweetie.
- Det fina vädret, perfekt för en promenad. Min promenad blev dock bara från skolan till resecentrum, och till och från bussen.
- Fruktsallad gjord på äpple, banan, apelsin och valnötter.
- Två nya tidningar, Pause och Vimmel.
- Vi dansade Locking på Streetfunken.
- Styrkan på Streetfunken är rena barnleken i jämförelse med styrkan som Andreas kör på Jazzfunken.
- Det börjar äntligen hända lite saker i Paradise Hotel, morgondagens avsnitt ser ut att gå till historien.
- Nancy Sinatra - These boots are made for walking

Dagens olycka:
- Jag har inte rört matteboken
- Jag har ätit en mozarella-pizza. OMG! Nej, men ärligt, hur högt GI kan det vara i en sån egentligen? Jag vill inte ens tänka på det. Men fasiken vad gott det är.
- Min garderob känns urtvättad, sliten och jättetråkig.
- Vad händer om jag får IG i Matte C? Måste jag betala tillbaka studiebidraget jag fått den här hösten då? Eller kan jag läsa upp det och bli kvitt CSN?