My Lady Story

Delar av mitt liv

onsdag, november 09, 2005

Fullspäckat

Den här veckan är ganska hetsig, till skillnad från förra veckan, då jag hade lov från skolan. Har tusen saker att göra känns det som.
Idag har jag:
- Haft muntlig komplettering till mitt första matteprov, och fått G
- Bestämt att jag ska göra prov i historian istället för att skriva arbetet. Provet är på sidorna 207-428 + anteckningar från lektionerna. Jag känner mig SÅ peppad!
- Dansat jazzfunk

Imorrn ska jag:
- Gå upp klockan åtta för att släppa in killen som ska installera kabel-tv åt oss
- Redovisa en gruppuppgift i historian
- Hålla tal om ungdomars dåliga skriftspråk i Svenska C
- Dansa streetfunk
- Plugga religion
- Se på Lost

På torsdag ska jag:
- Skriva religionsprov
- Kolla in Stella-kollektionen på H&M
- Köpa födelsedagspresent till mamma
- Jobba

På fredag ska jag:
- Ha mattelektion
- Jobba
- SOVA!

+ andra småsaker

Jag är så trött just nu, så jag ska gå och lägga mig!