My Lady Story

Delar av mitt liv

torsdag, april 13, 2006

Filmkväll

Min far överraskar mig ibland. Precis nyss sa han att han skulle hyra The Passion of The Christ imorgon och titta på den 3 gånger, bara för att Mel Gibson skulle hänga på korset hela långfredagen. Då kom jag på att vi ju kunde hyra flera olika Jesus-filmer istället. Pappa spånar vidare med idéer om Öppet Hus hos oss med enbart Jesus på schemat.

Behöver jag säga att min pappa har gått ur Svenska Kyrkan och slängde mina konfirmations-papper i brasan och sa "Brinn åt helvete"? Det sista var dock lite på skämt ska tilläggas.

3 Comments:

Blogger Jonna said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA!!! Emelie jag älskar din pappa han äger! :D

15 april, 2006 16:26  
Blogger onthebuggle. said...

mli, du vet vad som kommer handa med er pa domedagen! ahahaha;)

16 april, 2006 18:31  
Blogger Emelie said...

karin: haha, jag visste att du inte skulle kunna motstå att kommentera det här inlägget ;)

18 april, 2006 12:46  

Skicka en kommentar

<< Home