My Lady Story

Delar av mitt liv

lördag, april 08, 2006

Jäääla skit faaan

Igår var typiskt trevligt. Först jobbade jag dag, vilket kanske inte var så himla kul, men det funkade. Sen gick jag och M en runda på stan och shoppade. Det blev en svart skjortklänning från H&M + ett gult och ett rosa diadem från samma ställe. Skjortklänningen var skitsnygg över brösten och i midjan. Kanske lite lite liten, men det funkar.
Köpte även en take away-latte för 5 kr. TACK LINKÖPING! Äntligen finns det billig latte att gå och sippa på. Take away-latten resulterade även i ett jävligt opolitiskt korrekt skämt. Sjukt roligt.

Efter rundan på stan gick jag och M upp till S som bor mitt i smeten. Vi softade, lagade mat, drack öl/vin och pratade gamla minnen. Si som var hemma från Göteborg över helgen kom även upp en sväng och deltog.

Idag känns inte som en lika bra dag. Jag är på jättedåligt humör och har en dålig känsla i magen. Fine, jag har mens, men det är nåt annat som känns i magen. Jag känner mig orolig på nåt sätt.
Ikväll blir det tydligen någon slags inflyttningsfest hos Ms pojkvän A, trots att han inte har flyttat in en enda möbel i sin nya lägenhet. Men det funkar tydligen ändå. Hoppas det blir kul så jag slipper den här dåliga känslan. Jag vill ju vara glad. Jag hatar när jag blir såhär.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

VAR kan man köpa latte fär 5 spänn?

08 april, 2006 16:38  
Anonymous Anonym said...

mm, undrar jag också :)

08 april, 2006 17:52  
Blogger Emelie said...

ni vet i gränden där de säljer munkar. de har byggt om och gjort jättefint!

08 april, 2006 18:40  

Skicka en kommentar

<< Home