My Lady Story

Delar av mitt liv

onsdag, april 05, 2006

Oh, happy day

Jag är ganska lycklig och glad nuförtiden.
Hade en liten svacka under vintern, men det hade sina orsaker. Mörker, snö och kyla blir man inte alltid på glatt humör av. Även fast det för mig innebär att man kan åka snowboard. Det blir för mycket ibland helt enkelt.

Nu däremot, är det ljust ute till sent på kvällen och värmen är på väg. Om mindre än 18 dagar fyller jag 20 år, och nästa vecka ska jag åka till Falun och hälsa på F. Det ser även ut som om vi åker till Sälen någon dag också, och då får jag träffa M som jag firat påsk med de senaste 2 åren. Det vore ju synd att bryta en fin tradition.

I måndags blev jag lite chockad över att jag var så glad. Jag brukar inte gå runt och vara skitsur, men småsaker kan göra mig irriterad och jag har ganska kort stubin och dåligt tålamod.
Men på jobbet i måndags var jag trevlig mot nästan alla i telefonen, och när jag skulle gå till bilen så regnade det, men jag brydde mig inte! Det var nästan lite stämning med regnet, och när jag sen tankade bilen passade jag på att hoppa lite i vattenpölarna. Töntigt som bara den, jag kände mig lite halvgay. Men för tusan, det är det värt!