My Lady Story

Delar av mitt liv

måndag, mars 27, 2006

I min väska



Många bloggar jag läser har visat sina väskor och vad de har i den på senaste tiden. Tyckte det var en kul grej, så jag gör likadant.

Väska: Köpt på Åhlens för några månader sen för 399 kr. Väldigt välanvänd.
Vattenflaska: Bär alltid med mig en flaska Loka Päron. Antingen fylld med originalinnehållet eller med kranvatten.
Anteckningsblock: Vit anteckningsbok köpt på Åhlens. Tillpiffad med en inplastad Liselotte Watkins-illustration på framsidan.
Bok: Marian Keyes - När Lucy Sullivan skulle gifta sig. Har inte kommit så långt än, men den verkar bra.
Plånbok: Brun avlång plånbok med mönster. Köpt på Wedins. Riktigt snygg och har plats för mycket kort.
Kalender: Köpt på Akademibokhandeln i höstas. Liten och praktisk. Har även en rosa penna instucken i spiralen på sidan.
Läppglans: Kit med tre läppglans från H&M. Halvsnygga.
Handkräm: Vaseline Intensive Care Hand & Nail. Perfekt storlek att ha med sig i väskan.
Nagelbandskräm: ACOs nagelbandskräm. Bra mot mina torra nagelband.
Necessär: Rosa necessär från MUS innehållandes puder, rouge, mascara och cover all-mix.
Läppsalva: Armens hudsalva. Klassikern.
Lipsyl: Ett vanligt lipsyl.
Lipbutter: Lipbutter med doften/smaken Grapeseed från The Body Shop.
Nagelfil: Rosa nagelfil. Smart grej att ha i väskan.
Mobiltelefon: Sony Ericsson v600i. Har den i ett band från Dialect, det är smidigt.
Solglasögon: Solglasögon från H&M Rowells. Snygga som attan.
Mp3: iPod Nano, 4 GB. Har en hörlurssnodd så att jag kan hänga den runt halsen.