My Lady Story

Delar av mitt liv

söndag, maj 07, 2006

Kräfta

Gick upp klockan nio idag för att, vad jag trodde, cykla till golfbanan. Men som tur är visade sig N vara vaken och kunde skjutsa mig. Så jag åt en lång och ordentlig frukost och njöt av det fina vädret.
Tog med mig en flaska Loka Hallon med grape till golfbanan, och den var delicious kan jag meddela. Mineralvatten is the shit.
Idag har jag lärt mig att chippa, bunkerslag blir först på onsdag tydligen. Det gick ganska hyfsat faktiskt.

Väl hemma satt jag på uteplatsen i bikini och läste Veckorevyn och sista boken i serien Sagan om Belgarion. La mig på en filt i gräset och skulle sola en liten stund, men råkade somna. När jag vaknade hade jag bränt mig mellan brösten, härligt! Är röd som en kräfta, trots att jag hade på mig solspray. Har dock fått lite fräknar på näsan, så helt i onödan var det inte.

Den här helgen har jag inte fått en enda sovmorgon, men det känns inte speciellt fruktansvärt faktiskt. Jag kanske håller på att förvandlas till en morgonmänniska? Eller inte..