My Lady Story

Delar av mitt liv

lördag, maj 06, 2006

Fest igår, men det var ganska tråkigt. Fick för mig att Platens kanske skulle vara lika kul som förra fredagen, men så blev inte fallet. Åkte hem med halv två-bussen och somnade ganska snabbt. Dum som jag är fylleringde jag till F och trodde att han skulle vara rolig att prata med, att vi kunde skita i det som hänt och bara prata.. Men han var jättedryg och la på luren efter ett tag, så jag ringde upp och bad honom dra åt helvete. Jävligt onödigt att ringa honom, men jag tyckte det var en bra idé igår.

Vaknade vid nio imorse i ett inte alltför smickrande skick. Spillde fil i knät och i sängen, sen vippade skålen ännu mer och massor tidningar som låg nedanför blev dränkta i fil. Min iBook klarade sig precis undan.
Halv elva kom N hem till mig, och sen cyklade vi till golfbanan. Jag hade på mig mina sneakers jag köpte igår, en ny mörkblå piké från Gina Tricot och mina badshorts från WE. Jag kände mig riktigt somrig.
När vi var på golfbanan fick jag låna Ts klubbor. Stod och slog på rangen i kanske en timme, och det gick faktiskt hyfsat. N fixade till min sving lite och de sista bollarna såg faktiskt hyfsade ut. Jag slicear dock fortfarande, vilket betyder att mina bollar har en tendens till att gå åt höger eftersom jag gör nåt skumt med klubban, träffar fel, slicear. Men N tyckte att jag var duktig i alla fall.
Hoppas det är lika bra väder imorrn. Ska upp till golfbanan vid 10 och ha lektion. Bunkerslag tydligen.