My Lady Story

Delar av mitt liv

måndag, juli 17, 2006

At the countryside

Åker ut till vårat landställe ett par dagar. Ska bli skönt faktiskt, även om mamma och pappa är där. Har haft huset för mig själv i tre veckor, sluppit tjat och gnat.
Imorgon kommer dock min bror Anders, hans sambo Tina och deras barn Kalle, Julia och Nelly. Har inte sett dem på ett tag, så det blir nog roligt. Skulle väldigt gärna tillbringa en vecka eller en långhelg i Skanör/Falsterbo där de bor. Älskar Skåne på sommaren. Men de ska tydligen resa utomlands efter de varit hos oss på landet, så det får bli lite senare, kanske i september.

Hej så länge!

4 Comments:

Blogger Jonna said...

emelie emelie emelie, det märks att du fortfarande bor hemma!

När du väl flyttar hemifrån så kommer det snarare stå, "oooooh nu ska jag åka till landet och spendera hela långa veckan med min älskade mor o far! Så undebrart" :D

24 juli, 2006 08:23  
Blogger Emelie said...

Jag har inte påstått något annat heller :P

24 juli, 2006 12:55  
Blogger Jonna said...

alltså jag menade på detta: "Ska bli skönt faktiskt, ÄVEN om mamma och pappa är där" :)

26 juli, 2006 10:25  
Blogger Emelie said...

Ja, det förstod jag..

26 juli, 2006 13:21  

Skicka en kommentar

<< Home