My Lady Story

Delar av mitt liv

onsdag, september 13, 2006

207

Igår hängde jag med Jonna nästan hela dagen. Träffade henne på stan när hon precis hade varit hos frisören och färgat håret. Hon hade ångest och tyckte det blev fult, men det tyckte inte jag. Försökte övertyga henne om att det alltid blir bättre när man kommer hem och får fixa med det själv. Och visst blev det så.
Vi kollade på tv och chillade ett tag, sen gick vi ut och gick runt hela Hjulsbro i princip. Skönt. Hade tagit med mig lite kläder och mina walking-skor. De börjar kännas lite bätte nu, även om jag måste ha plåster på mig varje gång.. Min plåster-konsumtion har stigit drastiskt sen jag köpte dem. Det borde ingå en plåsterförpackning när man köper nya skor, tycker jag.

Ska gå ut och gå om en timme ungefär. Åt lite fruktsallad förut som måste smälta först. Tänkte gå en lång runda runt Brunnby slussar, istället för runt Heda slussar. Det är ju världens finaste väder, så då måste man passa på.