My Lady Story

Delar av mitt liv

lördag, oktober 28, 2006

255

Igår läste Jona, inte Jonna alltså, upp horoskop ur en bilaga till någon kvällstidning för mig, Jonna och Ludde. Jonna skulle mysa hemma istället för att gå ut. Kvällen blev ju bra för henne ändå, så.. Minns inte riktigt vad det stod i Luddes horoskop. Något om att han skulle få pengar snart och kunde spendera. Då sa han att han tänkte ta en lyxfylla ikväll och köpa dyra drinkar. Jag såg inget sånt dock. Ölen kostade bara 20 kr på L'Orient, så..
I mitt horoskop stod det att jag inte ville ha något fast förhållande. Inte för att jag inte hade beundrare, men jag ville vara singel ett tag. Jag håller ju inte riktigt med om det. Jag har varit singel 3 ½ år nu, så jag tycker inte riktigt att det är lika kul längre. Värdelöst horoskop alltså.