My Lady Story

Delar av mitt liv

söndag, oktober 29, 2006

256

Seg dag igår. All kraft rann ut med mitt badvatten, så jag fick sova lite till innan jag orkade äta mat och göra mig i ordning. Sen åkte jag till Skylten och jobbade i fiket på Linköping Metal Massacre. Behöver jag säga mer? Hmm. Metal är väl inte det bästa jag vet direkt. Det var ganska trevligt i alla fall. Vi sålde som smör hela kvällen.
Kvällens roligaste eller ja, mest oväntade kanske man ska säga, var när en kille kom fram till Jonna och frågade om hon ville äta middag med honom. Hon sa nej, men det var kul ändå.
Jag visste att ett band som heter Sabaton skulle spela på kvällen.. Och när de kom in till köket för att hämta mat hörde jag att de pratade dalmål och blev lite misstänksam. När de sen började spela hörde jag att det lät bekant. Det visade sig sen att jag har hört en låt med dem. Fredrik, svinet från i våras, skickade en låt med dem som heter Primo Victoria. Det väckte lite minnen, men mest tänkte jag på vilken idiot han var/är.
Träffade även en gammal fling på spelningen. Och gud, vad glad jag är att vi inte blev seriösare med varandra.