My Lady Story

Delar av mitt liv

tisdag, oktober 31, 2006

259

Igår gick jag och Jonna på stan och tittade lite. Jag hittade en empireskuren svart kort klänning/tunika på H&M och Jonna köpte ett par handskar och säkert nåt mer som jag inte minns.
Sen var det tänkt att vi skulle fika, men då föreslår Jonna att vi ska gå och äta istället. Bra idé, tyckte jag. Så vi åt middag på Yogi och drack varsitt glas vitt vin. Vuxenpoäng och mycket trevligt.

Idag hade jag tänkt vara lite hurtig och gå på PowerYoga på WorldClass kl. 11. Men jag orkar inte det, känner jag idag, så jag avbokade mig. Tänkte gå imorgon istället. Idag blir en slappdag med mycket te och myskläder. Har ont i magen och det är äckligt väder ute. På sin höjd blir det en promenad lite senare.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

[TIPS]
Lite gammalt, lite nytt
Joanna Newsom - YS
She wants revenge . She wants revenge
Femmes de Paris - samlingar
eller ja, vad sägs. Sött eller salt?

01 november, 2006 18:41  
Blogger Emelie said...

tack! du är att lita på, du! hittade bara joanna newsom och she wants revenge på piratebay, men jag fortsätter leta!

01 november, 2006 20:12  

Skicka en kommentar

<< Home