My Lady Story

Delar av mitt liv

lördag, november 19, 2005

Hur kunde detta ske?

För några månader sen var nästan alla mina vänninor från Muttz ("gäng" bestående av 9 underbara brudar) singlar. Idag är det endast jag, Maria, Mia, Emma och Jonna som står utan pojkvänner. Jonna är visserligen i Holland och jobbar som au-pair, och Mia hade pojkvän fram tills för kanske 3 månader sen och Emma har en ganska stadig flirt med en man från Halmstad. Så de räknas inte. Alltså är det bara jag och Maria kvar.Still going strong! Hah.
Det är ganska roligt hur det kan svänga så kraftigt. Vi hade en period i ettan på gymnasiet då alla, inklusive jag och Maria, hade pojkvänner. Men det känns som evigheter sen.
Kanske är det så att det smittar av sig? Snart kanske jag och Maria står där med varsinn pojkvän, redo att bli toffliga, precis som våra vänninor.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag är INGEN toffel!!!!! dra inte ner alla pga av märtas fula fasoner! ;-) pusss i analöppningen

20 november, 2005 17:29  
Blogger Emelie said...

haha, jag tror dig inte! puss och slick

22 november, 2005 21:28  

Skicka en kommentar

<< Home