My Lady Story

Delar av mitt liv

torsdag, november 17, 2005

Jeans

Fick idag hem ett par mörkblå Cheap Monday-jeans som jag beställt från Zoovillage. De satt fint, men behöver sys upp ganska mycket. Men det är jag van vid, har alltid haft korta ben och tvingats sy upp alla byxor jag köpt.
De kommer hur som helst bli väldigt snygga tillsammans med mina bruna stövlar och Stella-linnet på lördag. Då blir det födelsedagsfest hos J i hans mammas hus i Kolmården.
Är väldigt nöjd över mina stövlar, by the way. Hittade dem i garderoben när jag letade efter mina Camper-stövlar från förra året. De är ganska ljust bruna i skinn och med en bred klack på kanske 2 cm. Från 80-talet också tydligen. Vilket fynd! Min mamma gjorde rätt i att spara dem. Hon har även ett par andra bruna skinnstövlar med högre klack och dragkedja, men de är så smala, så jag får inte igen dem. Men det gör nog inget, för de har lite för hög klack för min smak.
Att hitta stövlar utan klack eller med en låg klack är förresten omöjligt. Jag förstår inte varför?! Alla passar faktiskt inte i klack, och det är faktiskt snyggare utan, i min mening. Det borde ju finnas en efterfrågan, eller jag vet att det finns. Så var ligger problemet?

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag vill också till Johan. fan vad avundsjuk jag är. hälsa alla från mig LOVE!

19 november, 2005 11:59  

Skicka en kommentar

<< Home