My Lady Story

Delar av mitt liv

måndag, mars 13, 2006

Ner på byn

Idag skulle jag egentligen jobbat, men jag insåg att jag inte skulle orka, så jag ringde och avbokade mig på eftermiddagen igår. Bra gjort, kan jag konstatera idag. Hade aldrig orkat upp klockan sju.

Framåt klockan två gick jag och min mor in till Ljungsbro för att gå till Biblioteket var det tänkt. Men eftersom jag ibland kan bli lite impulsiv blev det ett varv på Apoteket och på Hemköp också.

Jag älskar apotek. Inte svenska apotek främst, men själva grejen är så underbar. Det känns som himmelriket för mig som älskar olika cremer och tuber. Idag blev det en ögoncreme från L300, en flaska Listerine munsköj och en tub Zendium till mina känsliga tänder.
På Hemköp köpte jag havregryn, fibergryn och fiberknäckebröd till min stundande fjällenresa. Man måste ju bunkra lite på fiberna. Köpte även senaste Vimmel och en flaska Dove Summerglow.
Är riktigt nöjd med mina fynd. Det är de här små köpen som förgyller min vardag.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

det är de små sakerna i vardagen som gör det! ;)

13 mars, 2006 19:56  
Blogger Dennis Schiller said...

Fiberknäckebröd låter exotiskt.

14 mars, 2006 00:21  

Skicka en kommentar

<< Home