My Lady Story

Delar av mitt liv

måndag, mars 06, 2006

Whoppidooo

Idag har jag och min mor varit hos min brors frus syster M och fått varsin halvtimme massage. Lyx. Det är dock inte det minsta skönt när muskler vid höften masseras. Det gör ont som inni helvete, rent utsagt. Att massera ut knutar vid skuldrorna är till och med skönare, och det gör ONT det också.
Efter massagen gick jag och mamma en obligatorisk runda på H&M och tittade. Införskaffade en vit och marinrandig stickad tröja. Lite navy-stuk sådär. L skulle gilla den tror jag.
Köpte även en svart pikéliknande kortärmad tröja, ofärgat nagellack, cremefärgat nagellack, tre ansiktsmasker, två par svarta steps, två par vita steps och tre par tunna svarta matta strumpor.

Efter denna extremt utmattande aktivitet åt vi lunch på Mezzo. Pasta med tomatsås. Helt okej.
Sen begav vi oss till Lindex för att leta efter byxor till mig. Hittade ett par svarta ganska tunna jeans och ett par blåa stuprör. Mina Cheap Mondays är förvisso också blåa, men inte på samma sätt. De är blåblå. De jag köpte är mer blågråa. Lite mer matta.

Nu är min shoppingabstinens mättad för ett tag framåt i alla fall. Kanske till på onsdag eller nåt..