My Lady Story

Delar av mitt liv

onsdag, mars 15, 2006

Tandådalen

Imorgon åker jag och fem andra brudar till Tandådalen. En kortvecka, förvisso. Men det ska bli så himla roligt, och så SKÖNT att bara åka iväg och göra roliga saker. Vi har en stuga nära backen med balkong och bastu. Hoppas bara att det inte bor en barnfamilj bredvid oss.

Idag har jag införskaffat ett underställ, 150 kr på Team Sportia. Det var lite stort, men det gör inte så mycket. Köpte även ett svart pannband. Det är hett med pannband i fjällen har jag hört. Eller, jag vet. Om man använder det på samma sätt som en bandana. Då blir det chickt och varmt på samma gång.

Jag och M har idag även storshoppat på Systembolaget. Jag köpte 6 Sofiero, 6 Corona Extra och två tetra Varm & Kall. Det kommer antagligen bli ganska mycket sällskapsdrickande och en och annan öl i bastun, så det blir inte så mycket allt som allt.
Jag ska dock inte festa järnet, eftersom jag vill kunna åka snowboard så mycket som möjligt.

Det känns lite konstigt att vi åker imorgon. Vi bokade stugan för jättelänge sen, och nu är det dags. Kul kul kul. Jag kan knappt bärga mig!