My Lady Story

Delar av mitt liv

lördag, april 22, 2006

Crazy!

Idag blir det grillfest. Jag och mamma handlade hur mycket mat som helst igår, och även lite dricka.
Jag hade bett min mor att köpa 15 st Sofiero, en bag-in-box och två vinflaskor. Tog mig en titt i en av påsarna när jag kom hem, och började skratta lite. Mamma hade köpt Sofiero Extra stark, 7,5 %. Hon hade nästan inte velat köpa dem åt mig p.g.a. procenthalten, men gjorde det ändå. Gulligt. Det hade dock varit helt okej med 5,2or, det brukar räcka för mig.

Fick en för tidig födelsedagspresent igår. En golf-kurs! Så nu ska jag ta grönt kort och hänga på golfbanan i sommar. Berättade för mitt syskonbarn Natali, som spelar golf och har relativt lågt handikapp, och hon sa att det var kul.. För då kunde hon skratta åt mig. Så dålig tänkte jag inte vara!

Dagens låt: Gnarls Barkley - Crazy