My Lady Story

Delar av mitt liv

tisdag, juni 06, 2006

Helgen


Fredagen blev jättebra. 55:an, Socialen och Platens. Jonna hittade en ensam Uppsala-bo på 55:an som hette Johan. Han hängde med oss resten av kvällen. Träffade dock P som jag inte sett på jättelänge på Platens, så jag var visst väldigt osocial mot Johan då. Han sa till Jonna att jag dissat honom, men så var inte fallet!

I lördags var jag väldigt seg. Kom inte hem förrän 4 på natten. Åkte in till stan för att kolla på mitt Folkunga och Berzans bal. Mitt syskonbarn Natali var blomsterflicka och var iklädd en Lars Wallin-klänning värd 50 000 kr. Se bilden.
På kvällen softade jag mest och pratade med folk på MSN.

Söndagen blev också väldigt lugn. Läste lite i Djävulen bär Prada. Är nästan färdig med den. Snart kommer dessutom filmen med samma namn. Såg en trailer för den häromdagen, men blev inte speciellt imponerad. Miranda verkade inte så skräckinjagande som i boken. Tycker väl kanske inte att Meryl Streep är rätt skådespelare för rollen heller..
Försökte mig på att göra en potatisgratäng till middag.. Den blev sådär. Städade dock hela mitt rum. Dammsög och torkade golvet. Så där fick jag lite housewife-poäng, haha!