My Lady Story

Delar av mitt liv

måndag, juni 26, 2006

Nya skivor

Köpte precis tre skivor på cdon.com. Var ett tag sen jag köpte skivor, men nu kunde jag inte motstå. Det blev följande:
Timo Räisänen - I'm Indian
Har den redan på datorn, förvisso på min kraschade PC. Jag älskar skivan, och jag älskar Timo. Skulle han fråga mig om jag ville gifta mig med honom skulle jag svara ja, utan att tveka. Den mannen är perfekt på det där alldeles speciella sättet.

Khoma - The Second Wave
Har bloggat om Khoma tidigare, men inte köpt skivan förrän nu. Inte heller har jag hört den, så jag är väldigt nyfiken.

Supersci - Pinetrees on the Pavement
Sjukt bra hiphop. Hitills har jag bara hört Get! och On the grind, men jag tror hela skivan kommer vara jättebra.

Hela kalaset, med frakt inkluderat, gick på 426 kr. Men det tycker jag inte är så farligt för 3 skivor. Fick 4000 kr tillbaka på skatten ganska nyligen, och någonting ska man väl använda dem till..