My Lady Story

Delar av mitt liv

torsdag, september 21, 2006

212

Imorgon åker jag, mamma och pappa till Malmö. Eller ja, Skanör/Falsterbo. Men jag tänker hänga en del i Malmö. Med Simon, Jocke, Brum och Rickard bland annat. Good shit.
Sen tänkte jag gå långa promenader längs med havet, åka lite longboard, kanske slå ett par bollar på nån av Falsterbos flashiga golfbanor och hänga med min bror och hans familj. En liten shoppingtur inne i Malmö vore också en trevlig grej.

Idag har varit en ganska pissig dag. Jag har ätit glass och äppelkaka. Jag hatar att min mamma köper hem glass fastän hon vet att jag inte kan ha sånt hemma utan att äta det. Och sen bakar hon en kaka. VAFAN! När jag flyttar hemifrån kommer jag vara så jävla nyttig, för jag kommer inte köpa en massa skit.

Det finns väldigt många 70-talshus i Ljungsbro förresten. Jag gick runt i Källhemmet idag, och damn. Så mycket fula hus. Man kan verkligen se utifrån att de har vita skinnsoffor i vardagsrummen.