My Lady Story

Delar av mitt liv

söndag, oktober 22, 2006

237

I natt drömde jag att jag träffat en jättesöt kille. Vi hade setts förut, men då hade det inte hänt något. Nu sågs vi igen, och det klickade direkt. Han var sådär perfekt. En perfekt blandning av snygg, snäll, farlig och självständig. När vi setts ett par dagar, så slutade han höra av sig. Trots att allting hade varit perfekt tills dess. Jag blev som vanligt väldigt orolig och undrade vad jag hade gjort för fel. Jag försökte höra av mig, men fick inget svar. Så jag åkte hem till honom, och träffade hans kompis. Jag undrade vad det var som var fel och fick svaret "Han trodde inte att han skulle falla för dig så snabbt, och det gjorde väl honom ganska chockad". Sen hittade jag honom gråtandes och frågade vad som var fel.. "Vad gör jag om du bestämmer dig för att inte tycka om mig längre?". Sen pussades vi och allt var bra igen.
Jag vaknade och kände mig så jäklarns glad över att jag hittat en människa som tycker om mig, och som jag tycker om tillbaka. Det var så skönt att ha hittat rätt. Att känna sig älskad.

Nämnde jag att jag varit singel i 3 1/2 år och börjar tröttna? Alla jag varit "på g" med har i slutändan visat sig vara dumma i huvudet och har fuckat upp mina känslor totalt. Jag tycker inte att jag är speciellt bitter, det är bara lite jobbigt att inse att man dras till idioter.