My Lady Story

Delar av mitt liv

söndag, oktober 22, 2006

238

När jag åkte in till stan igår, lyssnade jag på P3 Lab. Först var det dansmusik, och sen kom det en låt som var sjuuuukt bra. Sparzanza heter bandet och spelar rock med stone-influenser. De är lite speciella eftersom de i vissa av sina låtar hyrt in sångare. Bl.a Mustaschs sångare Ralf Gyllenhammar och The Haunteds sångare Peter Dolving. Det är väl annars inte speciellt vanligt i rockgenren, utan används mest i dansmusik och hiphop. Väldigt bra resultat, tycker jag!
Min favoritlåt från kommande skivan "Banisher of the light" är "Going Down".

Lyssna här: http://www.myspace.com/sparzanza

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

att ha förhållande är inte alltid så kul det heller. Det är ju så svårt... när man vill ha mer kärlek än vad ens partner kan ge, då blir det sorg i kroppen.

22 oktober, 2006 13:59  
Blogger Emelie said...

Det där är jag extremt medveten om. Jag tycker bara att det vore välkommet med kärlek överhuvudtaget. Sen kan det gå åt helvete, men då har jag åtminstone fått lite kärlek.

22 oktober, 2006 14:02  
Anonymous Anonym said...

Funderar på om man kan köpa kärlek på burk. Hade varit bra ibland.

22 oktober, 2006 14:13  
Blogger Emelie said...

Definitivt.

22 oktober, 2006 14:16  

Skicka en kommentar

<< Home