My Lady Story

Delar av mitt liv

onsdag, november 01, 2006

260

Imorse var det nära att jag inte orkade gå upp. Vaknade titt som tätt hela natten och kände inte alls för att gå upp och träna. Men sen skärpte jag till mig och gick upp och gjorde frukost. Vid halv elva åkte jag in till World Class och gick 20 minuter på bandet och sen gick jag ett pass AerobicsEffect. Kul! Träffade en gammal klasskompis från gymnasiet som jag inte sett på jättelänge.
När jag skulle åka hem fick jag vänta på bussen en stund, och det var extremt kallt ute. Men det är ganska fint med snö. Fick lite julstämning förut när jag läste "Lantliv" som hade julspecial. Jag var i alla fall tvungen att dricka lite vit glögg för att stilla julkänslorna. Blev sugen på lussekatter också, men det orkar man ju inte stå och baka. Inte heller gå och köpa eftersom det är så kallt ute. Ge mig en bagare!