My Lady Story

Delar av mitt liv

onsdag, november 01, 2006

263

Jonna sitter och klipper in roliga saker hon läser på tjyvlyssna.se eller .nu eller vad det nu heter. Här är en bra raggningsreplik som något hört:
(Kille 25+ går fram till tjej 20+ i baren).
Killen: Du ursäkta, jag MÅSTE fråga dig en sak!
Tjejen (besvärat): Ja?!
Killen: Är din pappa tjuv?
Tjejen (himlandes med ögonen): Gud vad originellt...NEJ!
Killen: Är du säker? Jag tyckte jag såg honom på Efterlyst igår kväll!
(Tjejen börjar skratta, och de fortsätter att snacka.)

Den sämsta raggningsreplik någon har droppat åt mig är:
"Har du duschat precis?", varpå jag säger "Nej" och ser stött ut. Då utbrister människan "Nähä, okej, jag tyckte bara du såg så blöt ut". HALLÅ?! Vi står på ett smockfullt dansgolv och jag dansar! Killen tände kanske på svett, för han klängde på mig hela kvällen. Det här hände på Trädgården i Stockholm i somras. Konstig kille, helt klart.