My Lady Story

Delar av mitt liv

fredag, november 03, 2006

265

Världens mest oväntade sak hände idag när jag byggstädade ett badrum i Ryd för Servums räkning. Min mobil ringer. Ett hemligt nummer. Jag svarar. I andra änden är det en person som heter Paul Haeberlein och ringer från Expressen. Min första tanke var "Vad har jag gjort nu? Vad har nån jag känner gjort?"

Men jag hade inte gjort någonting. Förutom att skriva en bra blogg och att bo i Linköping. Paul ville nämligen att jag ska börja blogga för Expressen. Några minuter senare hade jag svarat förvirrat och exalterat på en rad frågor om mig och min blogg. Det blev nog lite vimsigt, men det funkar nog.
Just nu är jag väldigt glad! Jag har saknat media. Jag har saknat att vara en del av media. Det har jag kanske varit under hela tiden som jag bloggat, men nu kommer fler människor läsa det jag skriver. Förhoppningsvis!

Så HEJ! på er som inte läst min blogg förut. Jag kommer inte tipsa er om mode, inte skriva om Maria Borelius ekonomi och inte heller kommer jag erbjuda er en inblick i ett glamouröst liv. Jag kommer enbart skriva om min vardag och mina betraktelser. Mina glada dagar, mina bittra dagar och mina dagar fyllda av irritation. Världen och människor slutar aldrig förvåna mig.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

FAME
I'm gonna live forever
I'm gonna learn how to fly--high!

I feel it comin' together
People will see me and cry. Fame!
I'm gonna make it to heaven
Light up the sky like a flame. Fame!
I'm gonna live forever
Baby, remember my name
Remember, remember, remember, remember,
Remember, remember, remember, remember.

03 november, 2006 18:27  
Blogger Emelie said...

haha, så kan man ju också uttrycka det! :P

03 november, 2006 19:10  
Anonymous Anonym said...

Magic numbers nya...
http://btjunkie.org/torrent?do=stat&id=3928f1a9ad68eea81889d8c7398c75340344e7a17069

Ladda inte ner, då kommer polisen...

03 november, 2006 19:14  
Blogger Emelie said...

jag gillar inte magic numbers, tyvärr ;)

04 november, 2006 17:09  

Skicka en kommentar

<< Home