My Lady Story

Delar av mitt liv

måndag, december 12, 2005

Favoritsysselsättning

En av mina favoritsysselsättningar är sedan över ett år tillbaka att lyssna på Phantom Of The Opera antingen framför datorn eller i bilen och högljutt sjunga med.
Det är någonting speciellt med Phantom Of The Opera.. Gillar den faktiskt bäst på svenska, och det kanske är för att jag har lärt mig flera låtar utantill på just svenska.. Den engelska varianten är jag inte så hemma på, mer än soundtracket till filmen som kom förra året. Eller, var det i år filmen kom?
Det jag funderar på är hur jag ska kunna få utlopp för sånna här saker, när jag/om jag flyttar ihop med någon.. Jag kommer reta gallfeber på min framtida sambo. Visserligen fick jag höra av J förra sommaren att han praktiskt taget ville äta upp mig när jag satt och sjöng med till David and the Citizens framför datorn.. Men sen blev det ju inte heller någonting mellan oss. Det kanske var därför? Hah.